Yamamoto herlanceert na zes jaar zijn parfums

Na zes jaar heeft de Japanse ontwerper Yamamoto besloten zijn parfums opnieuw te lanceren. Hij was eigenlijk niet eens van plan om zich opnieuw te focussen op de parfum industrie, maar door een bijzondere ontmoeting is deze gedachten veranderd bij de ontwerper.

“Ik zat in een hotelrestaurant met mijn Amerikaanse vrienden toen een man ons in stilte benaderde en mij een stapel papieren gaf. Ik nam ze mee naar mijn bedrijf, vertaalde het in het Japans en besloot om ermee verder te gaan.” De papieren waren een voorstel over het opnieuw lanceren van zijn parfums. De reden dat hij op dit voorstel is ingegaan was zijn nieuwsgierigheid. “Ik wil gewoon weten of dit mysterieuze voorstel uitkomt of niet.”

De ontwerper lanceerde ook zijn ‘Yohji Senses for women’, een parfum dat gemaakt is in de jaren negentig, maar nooit eerder werd verkocht. De vernieuwde geuren ‘Yohji Yamamoto Homme’, ‘Yohji Essential’ en ‘Yohji’ zijn afgelopen zomer al gelanceerd in Japan en Rusland, binnenkort zijn Amerika, Duitsland en Frankrijk aan de beurt.

Bekijk hier de Yohji senses video.

No more articles