Watch Hunger Stop

Net op tijd voor World Food Day heeft Michael Kors een nieuwe campagne uitgebracht die Watch Hunger Stop heet. Op deze manier wilt hij honger in de wereld bestrijden.

Michael Kors is met een nieuwe campagne gekomen om honger in de wereld te bestrijden. Hij heeft een nieuw horloge uitgebracht. Met deze limited edition horloge zullen de kinderen in gebieden met geen eten hulp krijgen. Zij zullen voedzame maaltijden krijgen. Op een promotie foto van deze nieuwe campagne zien we Candice Swanepoel, Lily Aldridge en Chrissy Teigen. Zij dragen alledrie een grijs shirt met in witte letters Watch Hunger Stop. Dit shirt is verkrijgbaar vanaf 16 oktober in de Michael Kors winkels.

De horloges voor deze campagne laten we natuurlijk niet zomaar voorbijgaan. De collectie bestaat uit gouden horloges, de binnenkant van het horloge, waar de wijzers zitten, is een mooie kleur blauw. Eerder heeft Halle Berry ook samengewerkt met Michael Kors om meer de aandacht te trekken voor deze campagne.

Als je wilt helpen aan deze campagne kan je zelf geld doneren, of je kan een van de shirt of het horloge kopen. Om geld te doneren kan je naar deze site toe gaan. Voor de collectie zelf kan je terecht in een Michael Kors winkel of online.

 

 

No more articles