Wait what: gluren in de pashokjes van Björn Borg

Voor de nieuwe campagne van het Zweedse modemerk Björn Borg doet het merk letterlijk de deuren van de paskamers open en laten aan iedereen zien hoe het er daar aan toe gaat. De campagne heet ‘Björn Borg zegt JA! Tegen Voyeuristmas’ en hebben hiervoor wel hele speciale pashokjes ontwikkeld.

Het bedrijf nodigt klanten uit om bij de paskamers van de andere klanten te gaan gluren. In Amsterdam en Stockholm staan twee speciale paskamers waarin de klanten door de hele wereld begluurd kunnen worden. Nu wordt gelukkig niet alles live gefilmd, dat zou wel erg vreemd zijn, maar je kan jezelf met een Björn Borg boxer laten fotograferen en na eigen goedkeuring van de foto kan je deze uploaden waar de hele wereld deze foto kan bewonderen.

Benieuwd naar de eerste foto’s? Bekijk de campagnewebsite peep.bjornborg.com.

Je kan hier ook je stem uitbrengen op je favoriete paskamer foto. De gene met de meeste stemmen krijgt een kerstzak vol met Björn Borg producten.

Ben jij binnenkort ook te vinden in een pashokje waar wij in kunnen gluren, of vind je dit iets te ver gaan?

No more articles