Wait what?!: 30% korting bij Weekday als je selfies in hun jeans maakt

Modemerken lijken steeds vaker gebruik te maken van social media om hun collecties te promoten. Ook het Zweedse modelabel Weekday joins the trend. Weekday komt met een nieuwe social media campagne, #7DaysJeans.

De Zweedse modeketen staat bekend om haar uitgebreide collectie spijkerbroeken. Weekday begrijpt dat het vinden van de perfecte jeans heel lang kan duren. Daarom heeft Weekday de MTWTFSS collectie ontworpen. Deze collectie bestaat uit zeven verschillende spijkerbroeken, één voor elke dag van de week. Find your favorite.

De #7DaysJeans campagne staat in het teken van deze collectie. Het idee is dat je een selfie maakt in een spijkerbroek van Weekday. Vervolgens post je deze op instagram of facebook met de hashtag #7DaysJeans. Als je de foto aan de kassa laat zien krijg je maar liefst 30 procent korting op een Weekday jeans. We love it!

De actie loopt van 3 maart t/m 17 maart. Koop je jeans in de webshop of laat je foto zien in de flagshipstore op het Rokin in Amsterdam.

 

No more articles