Pictures: Olsen twins voor Net-A-Porter

Ze waren negen maanden oud toen ze doorbraken op televisie, waarna de actrices succesvolle zakenvrouwen, trendsetters en de ontwerpers achter het modemerk The Row werden. Mary-Kate en Ashley Olsen doen hun verhaal in Net-A-Porter’s magazine, The Edit’s Modern Classics issue.

De icons of the future vertellen in het magazine over hun carrière en het succes van The Row. We zien prachtige foto’s waarop de tweeling items van hun eigen merk dragen. Het merk bestaat uit luxe simplicity; luxueuze en eigentijdse basics. “We wisten dat er geen ander merk was dat basics aanbiedt op een luxe en eigentijdse manier. Als ik bepaalde designer merken draag, of te veel van iets, dan zie ik er gek uit en heb ik iets nodig wat het geheel breekt.” legt Ashley uit. “Wanneer je een Chanel jasje draagt en je een basic item nodig hebt dat laat zien hoe speciaal het jasje is, dan moet je bij The Row zijn.” Daar is over nagedacht!

Lees het hele interview gratis en online hier.

Klik op de bovenstaande afbeeldingen voor de ware grootte.

No more articles