Naomi Campbell en Claudia Schiffer voor Tommy’s borstkankercampagne

Ieder jaar staat de maand oktober in het teken van borstkanker, niet alleen wij maar ook Tommy Hilfiger vraagt hier aandacht voor. Het merk werkt met supermodellen Noami Campbell en Claudia Schiffer samen voor deze borstkankercampagne.

Tommy heeft speciaal voor deze maand een limited edition tas ontwikkeld. De tas kost 299 euro waarvan 100 euro naar Breast Health International gaat. De modellen zijn door fotograaf Patrick Demarchelier gefotografeerd in een witte blouse en de limited edition handtas. Aan de tas is duidelijk te zien dat Hilfiger er achter zit, de kleuren rood en blauw overheersen.

Naast deze campagne vraagt het merk ook op een andere manier aandacht voor borstkanker. Op de onderstaande¬†foto maken de modellen een kleine sprong. Dit is het voorbeeld voor vele bloggers. Tommy heeft namelijk aan internationale bloggers gevraagd om een foto van zichzelf te maken gekleed in hun favoriete outfit, met als bijschrift: “A little jump makes a big different”. Ze hopen dat deze actie viral gaat en daarmee over de hele wereld aandacht voor deze ziekte zal vragen.

No more articles