Friday’s Five: samenwerkingen met H&M

Iedere vrijdag zet Fashion Insider vijf gerelateerde items voor jou op een rij. Vandaag in Friday’s five: de laatste vijf samenwerkingen met H&M.

Gisteren barstte de Parisian hysterie los vanwege de Isabel Marant pour H&M collectie. Voor deze samenwerking ontwierp Isabel haar eerste mannencollectie.
De collectie wordt verkocht in 250 H&M filialen verspreid over 49 landen. De 119 items met een gemiddelde prijs van €156,98 per stuk behoren tot de meest besproken H&M collectie ever.

In 2012 hingen de rekken vol met de witte ontwepen van Maison Martin Margiela en de prachtige schoenen met perspex hak.
Deze collectie was de duurste H&M designercollectie met 103 items met een gemiddelde prijs van €169,48 per stuk.
De collectie werd in 230 winkels verspreid over 48 landen verkocht.

In 2012 maakte ook Anna Dello Russo een collectie voor H&M. De ontwerpen van de ‘Guardian of Fashion’ waren uitgesproken, gold en glittery (lees: cateye zonnebril met krokodillen als wenkbrauwen).
Dit was de eerste H&M designercollectie gericht op accessoires. In totaal werden er 50 verschillende items verkocht met een gemiddelde prijs van €109,48 per stuk.
De collectie werd in 140 winkels verspreid over 48 landen verkocht.

Ook ontwierp Marni een designercollectie voor H&M in 2012 met veel all over print items. Er lagen 80 verschillende items in de winkel met een gemiddelde prijs van €69,48 per stuk.
De collectie werd in 260 winkels verspreid over 48 landen verkocht.

In 2011 werd de Versace for H&M collectie verkocht. Deze collectie was in Dubai en Beijing binnen een half uur volledig uitverkocht! Wie wilde dat leren jasje met gouden studs nou niet hebben?
De collectie bevatte 100 items met een gemiddelde prijs van €109,45 per stuk.
De collectie werd in 300 winkels verspreid over 43 landen verkocht.

Welke samenwerking was jouw favoriet? Bekijk Fashion Insider’s favoriete items hierboven.

www.stylight.de

No more articles