Demi Lovato is het nieuwe gezicht van NYC

Demi Lovato lijkt na de muziek- en acteerbranche ook de beauty branche proberen te veroveren. Niet lang geleden bracht de zangeres haar eigen gezichtsverzorgingslijn uit, maar dat blijkt niet genoeg. De 22-jarige heeft de handen ineen geslagen met budgetmerk N.Y.C (New York Color) en is hun nieuwe ambassadrice.

Het is opmerkelijk voor een budgetmerk om samen te werken met een grote ster, omdat dit vaak veel te duur is. Demi is dan ook de allereerste celebrity waar N.Y.C mee samenwerkt. Het merk heeft gekozen omdat Demi een enthousiaste en jonge uitstraling heeft, vertelt Johanna Businelli, hoofd marketing van Color Cosmetics. “Demi’s jeugdigheid, opvallende stijl en haar grote bereik maken haar de perfecte keuze om N.Y.C New York Color te representeren. Haar enorme sociale invloed en zal ons ook helpen om meer in contact te komen met de nieuwe generatie en Demi’s fans”

Demi zit de samenwerking ook wel zitten. “Ik ben erg enthousiast om samen te werken met N.Y.C New York Color. Hun producten maken het spelen met verschillende looks en trends leuk, makkelijk en betaalbaar voor iedereen.

De Skyscraper-zangeres zal vanaf januari 2015 te zien zijn in campagnes van het New Yorkse cosmeticamerk.

Wat vind jij ervan dat Demi Lovato ook steeds meer te zien is in de beauty wereld?

 

 

No more articles